125: Krupá – Kolešovice
Lokálku z Krupé do Kolešovic postavila Buštěhradská dráha jako odbočku ze své hlavní trati v roce 1883. O čtyřicet let později trať přešla spolu se zbylou sítí bývalé BEB do majetku ČSD. Dvanáct kilometrů dlouhá místní dráha spojující nepříliš velké obce pochopitelně nikdy nepatřila mezi dopravně významné tratě. Přesto zde více než sto dvacet let několik osobních vlaků denně jezdilo, avšak od roku 2005 je veškerý provoz zastaven. Pouze v letní sezóně se zde ještě setkáme s víkendovými historickými vlaky.
V posledních letech provozu osobní vlaky z Kolešovic (vedené motorovými vozy 810) zajížděly až do Lužné u Rakovníka, samotná trať 125 ovšem začíná až v Krupé. Zde také vlaky vykonávaly úvrať, neboť trati od Lužné a Kolešovic ústí souběžně do jižního zhlaví stanice. Zde se také nachází velmi oblíbené místo fotografů, neboť na souběhu obou kolejí se nacházejí mechanická návěstidla. Pak už se trať do Kolešovic obloukem vzdaluje od bývalé hlavní trati Buštěhradské dráhy a míří jižním směrem k lesu, kterým pak vede podél Chrášťanského potoka. Na okraji Chrášťan se nachází mimoúrovňové křížení s tratí Rakovník - Louny, která v době zahájení provozu patřila C. k. Státním drahám. Lokálka vede pouze kolem tří obcí, Chrášťan, Kněževsi a Kolešovic, mezi nimi je většinou obklopena četnými chmelnicemi.
Následující fotografie pocházejí z akce Rozloučení s Kolešovkou, která se konala 22. října 2005 několik týdnů před ukončením pravidelného provozu. Na jeden pár osobních vlaků byl při té příležitosti místo obvyklé řady 810 vypraven motorový vůz 820.114-7 (M 240.0114) železničního muzea Lužná u Rakovníka.