Den otevřených dveří v Ústředních dílnách v Hostivaři
Dne 20.9.2003 se otevřely dveře hned tří Hostivařských dopravních provozoven; depa metra, dopravně opravárenské základny autobusů a opravny tramvají. Jedině opravárenská základna metra zůstala nepřístupná. Do areálu Dopravního podniku v Hostivaři byla zavedena zvláštní autobusová linka DOD ze Skalky. Na akci zvaly lživé plakáty s fotomontáží vrat haly vozovny Pankrác, nízkopodlažního autobusu a vozu metra.
Za první "atrakci" zvolili pořadatelé depo metra. Byly zde vystaveny jak soupravy všech typů (Ečs, 8171, 8171M i M1), tak MUV, WŽB-10M i lokomotivy řady 797. U všech těchto vozidel byl umožněn vstup do kabiny, avšak vzhledem k jejich malému množství a velkému zájmu bylo obtížné v kabině setrvat a něco si zjistit nebo vyfotografovat. Pohyb návštěvníků pořadatelé organizovali mimo část hal bližší zhlaví. Jiné části depa než hlavní haly nebyly přístupné.
Druhým místem k návštěvě byla hasičská základna.
Odštěpný závod autobusy přichystal velikou výstavu svých vozidel, jíž ale otvírala Škoda 706 RTO zapůjčená z Pardubic. Byly zde zastoupeny všechny typy autobusů včetně midibusu Ikarus E91 a nízkopodlažního Neoplanu N4014/3. Uvnitř haly DOZ byly expozice dodavatelů a návštěvníci mohli vidět také například 2071 CityBus v opravě se zničenou přední částí.
Asi nejzajímavější byla expozice v opravnách tramvají. Před halami stálo velké množství tramvajových zvláštností; předsunutý vůz T3 číslo 6102, T6.3 číslo 8600, T3R číslo 8205, cvičný vůz s přednáškovým oddílem a panelem simulace závad i posunovací vůz, který má obě čela zadní, a proto se jeho ovládání diametrálně liší od běžné T3.
Haly skýtaly také mnoho zajímavostí. Na oddělených článcích KT8D5 byla předváděna manipulace s vozidly v dílnách, bylo k vidění množství T3P, mezi nimi i pozoruhodná 8151 z Krnova, a bylo možné si prohlédnout i rekonstrukci historické T1. Prohlídka vedla návštěvníky i pod tramvaj a pořadatelé vystavili také značné množství podvozků. Dostat se šlo (otázkou je, jestli to tak pořadatelé chtěli) i k zadnímu zhlaví opraven a zkušební tramvajové trati.